Ekonomi kini semakin melarat, kewangan umat Islam tidak menentu. Jika anda ingin melangsungkan perkahwinan namun masih belum cukup simpanan, jika anda seorang pelajar yang kesesakan wang untuk menampung kehidupan, sesiapa pun anda yang sedang dibelenggu masalah kewangan, kita semua bersaudara, saudara seagama. Atas rasa tanggungjawab untuk membantu, kami melancarkan program ini agar dapat anda semua menjana pendapatan.

Baituljannah.com

Baituljannah ialah sebuah laman web mencari jodoh muslim yang membuka peluang untuk anda bertemu calon pasangan sejati yang dicari. Setakat ini, 185 447 orang di Malaysia sudah mendaftar. Bermakna masih ramai rakyat Malaysia yang masih belum mengetahui tentang laman web ini.
Sebagai ejen affiliate program Baituljannah, anda akan merekrut calon cari jodoh dan juga ejen rekrut yang lain. Menurut laman web ini, anda hanya perlukan seramai 13 orang yang mendaftar sehari untuk menjana pendapatan sebanyak RM1000 setiap bulan.
Setiap akaun secara automatiknya mempunyai dua fungsi iaitu sebagai ejen affiliate dan sebagai calon cari jodoh. Tetapi, sekiranya anda hanya ingin fokus kepada menjana pendapatan melalui program affiliate, anda tidak perlu untuk melengkapkan profil calon cari jodoh.

Senang bukan. Selepas mendaftar, anda hanya perlu share link id anda kepada semua rakan di fb, whatsapp atau instagram. Untuk setiap pengguna baru, anda akan dapat upahnya.
Bukan itu sahaja, kini Baituljannah sedang menawarkan hadiah reward lumayan kepada 15 orang ejen affiliate pertama yang mencapai rekrut sebanyak 5,500 orang pendaftaran calon cari jodoh yang telah lulus profail dan disahkan nombor telefon. Tempoh tamat untuk tawaran in berakhir pada 30 Jun 2018

.

Pendaftaran adalah percuma, namun Baituljannah menyediakan akaun premium bagi ejen affiliate untuk menikmati komisen yang lebih berganda.
Untuk menyertai program affiliate ini, anda boleh mendaftar melalui borang di sini.