Ingat tak iklan Kamal Adli terkinja-kinja di tengah bandar kat tv tahun lepas.

Haa ingat?

Bila anda download dan guna Boost App ni anda boleh dapat hadiah ganjaran cashback. Maksudnya, setiap pembelian/urusniaga yang anda buat menggunakan app ini, anda akan dapat balik pulangan wang (sehingga 50%!). Selain dari membuat pembayaran (hanya dengan penjual yang mengambil bahagian), anda boleh juga menggunakan app ini untuk:

  • tambah nilai (topup) prepaid.
  • beli vouchers seperti Steam, Lazada, Zalora, 11th Street, Spotify, Joox, Steam, Grab, etc.
  • hadiahkan voucher kepada rakan/pakwe/awek (kalau tak ingat nak beli hadiah birthday dan sangat terdesak).
  • hantar/terima duit dari kawan dan famili.

Selepas melakukan transaksi, app ini akan notify anda tentang ganjaran yang anda perolehi. Jadi, shake shake shake dapat la beberapa ringgit balik. Orang putih kata, better than nothing. Zaman sekarang, seringgit pun kena berkira.

Tapi, macam mana nak dapatkan sehingga RM100?

Mudah sahaja. Boost App baru setahun menapak di Malaysia dan penggunanya masih belum meluas, jadi mereka menawarkan ganjaran sehingga RM5 untuk setiap pengguna baru yang anda kenalkan. Anda hanya perlu download, daftar dan sebarkan invite code anda.

Untuk dapatkan RM5 pertama hanya perlu ikut cara ini:

  1. Download Boost App di Play Sore atau App Store (FREE; sesuai untuk android dan iphone).
  2. Daftar akaun anda.
  3. Masukkan invite code nurywdp untuk dapatkan RM5 pertama.
  4. Topup dulu sekali dengan jumlah minimum RM10 (pergi ke tab Prepaid > Top up).

Untuk langkah ini, anda perlu tambah jumlah baki dalam akaun boost anda dulu. Boleh guna online banking (CIMB, Maybank, Public Bank, RHB) atau mengunakan kad kredit/debit anda. Pergi ke tab Profile > Payment Methods > klik Add payment.

Dan, untuk dapatkan ganjaran seterusnya, ikut langkah ini:

  1. Pergi ke tab Profile > Invite friends > klik Get rewarded with cashback
  2. Share invite code anda kepada rakan/famili.

Macam mana nak dapatkan RM100? Anda perlu share cara ini dan invite code anda kepada semua rakan termasuk mak ayah, adik-beradik, sepupu sepapat dan tok nenek yang ada phone. Untuk setiap rakan yang daftar dan topup anda akan dapat sehingga RM5.

Jangan berlengah lagi. Lagi cepat anda guna cara ini lagi lumayan ganjaran yang anda akan dapat. Dapatkannya sementara ia masih sah.

Jangan lupa follow Boost App di Facebook dan instagram untuk info mengenai ganjaran terkini. Hari tu raya cina, ramai dapat ang pow. Untuk bulan April ni, ada ganjaran trip ke Korea!